Het Fundament

Een goed fundament heeft drie kenmerken:
1. Focus: De verkopers bezoeken de juiste klanten en prospects. Deze richting wordt bepaald door de vertaling van de strategie van de organisatie in een verkoopstrategie.
2. Inzet: Dit wordt gedaan met de juiste mentaliteit, hoeveelheid energie en hoge mate van kwalitatieve competenties.
3. Passie: De wil om te winnen en het vermogen om dit om te zetten in de juiste verkoopbenadering.

Scherpstellen

Een performance analyse per medewerker
- Wat zijn de 'knoppen waaraan gedraaid moet worden' om het gewenste resultaat te behalen voor het bedrijf?
- Welk gedrag moet worden verbeterd op deze onderdelen?
- Wat betekent dit concreet voor de omzet van de verkoper?
- Hoe staan houding en gedrag van de verkoper in relatie tot zijn/haar bijdrage aan het gewenste resultaat?

Een advies voor talent en competentie ontwikkeling
- Wat is ontwikkelaar en wat niet
- Welk bureau of trainer het beste kan worden ingeschakeld

Tourbillion

Tersteeg &Company heeft een antwoord op het dilemma; zet er een extra tandwiel bij. Zoals in een horloge een tourbillion ervoor zortgt dat het horloge gelijk loopt, zo zorgt Tersteeg &Company ervoor dat de competentie-ontwikkeling ook echt plaatsvindt.