Tourbillion

Volle agenda's en goede bedoelingen. Ze zijn in een constante strijd met elkaar.
Welke Sales Manager heeft zich niet minimaal een keer voorgenomen om nu echt zijn team te gaan coachen op de leerpunten uit een training...

Tersteeg &Company heeft een antwoord op het dilemma; zet er een extra tandwiel bij. Zoals in een horloge een tourbillion ervoor zortgt dat het horloge gelijk loopt, zo zorgt Tersteeg &Company ervoor dat de competentie-ontwikkeling ook echt plaatsvindt.

Leren is pas klaar als het gedrag is
Veranderen doet 'pijn', want het houdt in dat oud gedrag moet worden losgelaten en nieuwe gedrag aangeleerd. Oud gedrag dat in het verleden vaak tot succes heeft geleid. En iedere verkoper hoopt dat deze tijden terugkeren. Maar de wereld verandert in snel tempo. Vooral voor sales. En oud gedrag gaat niet leiden tot nieuw succes. Om Verkopers door de ‘pijn heen helpen’ verlangt het veranderingsproces een mentor die dicht bij hen staat. Iemand die hen helpt, aait, en soms ‘knijpt’ om ze het nieuwe gedrag eigen te laten maken.

Tourbillion geeft als resultaat:
Hoge performance per medewerker:
- Gemotiveerd om bij te dragen aan de toekomst van het bedrijf
- Voorbeeld voor anderen
- Tijdens de verkoop gaat de verbouwing door
- 'APK' voor meerdere jaren
- Wederzijds respect en waardering omdat er inhoud wordt gegeven aan ontwikkeling